środa, 15 kwietnia 2015

Poznajcie naszych asystentów!

Kuba i Śruba mają zaszczyt przedstawić swoich asystentów. Przed państwem laureaci naszego konkursu. To oni będą nam pomagać w prowadzeniu tego bloga!

Hej! Nazywam się Joanna Grzywa i mam 10 lat. Jestem uczennicą klasy IVa w Szkole Podstawowej nr 3 w Lwówku Śląskim. Bardzo lubię muzykę, konie, psy oraz gry komputerowe. Mój ulubiony koń to Achat. Interesuję się architekturą i mitologią grecką oraz rzymską. Z chęcią strzelam z łuku, szukam metali i czytam książki. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest język polski.

Mam na imię Marcel. Mam 10 lat i chodzę do IV klasy. Jak większość chłopców w moim wieku lubię tworzyć konstrukcje z klocków Lego. Mam bujną wyobraźnię i słuch muzyczny. Śpiewam w szkolnym chórze i uczę się gry na gitarze. Jeżdżę konno. Moją pasją jest kolekcjonowanie minerałów.
Mieszkam w Lwówku Śl. - mieście znanym z agatów i Lwoweckiego Lata Agatowego. Jestem walończykiem.
Od najmłodszych lat gram na bębnie w obrzędowym zespole LLAvalon. Więcej o mnie dowiecie się z filmu pt. "Mam na imię Marcel" na You Tube www.youtube.com/watch?v=YuT0xYOw_Xk

Cześć! Nazywam się Karolina Witczuk. Mam 11 lat. Interesuję się muzyką i plastyką. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są przyroda i j. polski. Mam 3 koty, świnkę morską, kury i dużo królików. Jestem uczennicą klasy czwartej Szkoły Podstawowej nr 3 we Lwówku Śląskim. Myślę, że będzie nam się miło pracowało.

Cześć! Nazywam się Paulina Maślanka i mam jedenaście lat. Jestem uczennicą Szkoły Podstawowej nr3 w Lwówku Śląskim. Kocham zwierzęta i muzykę. Jestem kocią i psią mamą. Mam jednego psa oraz trzy koty. Uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu z moim psem – Pikusiem, o którym zresztą prowadzę stronę. W wolnym czasie, gdy na dworze pada deszcz, chętnie siadam przy komputerze. Radość sprawiają mi lekcje tańca i spotkania chóru szkolnego „Allegro”. Mam nadzieję, że będziemy się świetnie razem bawić.

Nad całością będzie czuwać pani Maria Józefowicz, nauczycielka języka polskiego w Szkole Podstawowej nr 3 w Lwówku Śląskim.
Zobaczcie naszych nowych współpracowników.

1 komentarz: