wtorek, 24 lutego 2015

Oklaski dla Maggie!

Hej Dzieciaki,

Kilka dni temu pytaliśmy Was co lubicie czytać i co byście nam polecili...

Dostaliśmy sporo odpowiedzi..

Większość napisała, że uwielbia Harrego Pottera.

"To mój ulubiony bohater. Jest trochę jak Wy. Jak Kuba i Śruba jest jedną nogą w rzeczywistości, a jedną w świecie baśni" - napisał Tomek.

Inni wymieniali baśniowe książki. Od Braci Grimm do Hansa Christiana Andersena.

"Polecam Wam bajkę o Kopciuszku. Bardzo często do niej wracam" - napisała Martyna.

Nam najbardziej spodobała się rekomendacja od Maggie.
Sami zobaczcie:

"zdecydowanie Hanna Ożogowska "Chłopak na opak czyli raz gdy chciałem byc szlachetny"
a dlaczego ?
bo przeczytałam tą książkę w wieku 12 lat i do dnia dzisiejszego czytam ją co najmniej raz w roku na poprawę humoru....
Bo to była jedyna książka którą w ogóle chciał przeczytać mój młodszy syn , który nie wiadomo dlaczego znienawidził czytanie- skusiłam go czytając pierwszy rozdział- potem jego ciekawość wzięła górę. DO dnia dzisiejszego mile ją wspomina.. i czasami z nudów też widzę ,że ją bierze do ręki ..(a propos jest lektorem i wszyscy zawsze zachwycają sie jak pięknie czyta - myślę że Jacek Czarnecki przyczynił sie do tego :))
Wam chłopaki też polecam tę książkę -jest wesoła no i można co nie co z niej dla siebie wyciągnąć."

Zdecydowaliśmy jednogłośnie, że nagroda trafi dla Maggie. A my przeczytamy tę książkę. Kuba już siedzi i czyta zresztą:)
Maggie, odezwij się do nas, prześlij nam swój adres! Gratulujemy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz